Jentayu Si Tabur
10:44 PM | Author: Jarum Kidal
Manik Glamour

Manik ni aku belajar dari seorang sifu bagi aku...dia suruh aku jahit manik ikut contoh yang dia kasi..manik ni macam manik TABUR aku wat sblm ni cuma manik ni kita kena selitkan setiap biji manik ngan sekeping labuci(sequence).

Baju yang aku wat ni aku masukkan tiga biji manik n tiga keping labuci so aku tabur2kan biar nampak serabut sbb manik nie bagi aku dia memerlukan satu kreativiti bukan satu kekemasan yg tersusun benda pun dah terang-terangan di panggil manik TABUR.Macam baju ni aku pilih manik yang tak kontra sgt tapi dia shine lebih apapun sbnrnya semua tue bergantung pada citarasa kita @ maybe cust kita iyelah rambut sama hitam hati lain2..

Tapi aku wlu camner pun aku akan selitkan gak warna2 kontra baru happening..Teknik nak jahit manik nik aku sarankan klu korang tak biasa g jahit manik @ manik pun tak banyak korang letak atas kain then ambil more better cepat pun cepat..tapi terserah lah ikut keselesaan..mari mencuba aku jahit nie lbh kurang 3 jam naik kebas punggung aden..

This entry was posted on 10:44 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Labels

Spottt