Alkisah Aku...
12:04 AM | Author: Jarum Kidal
Aku Yang Cute
alkisah bermula....aku nie dulu tak pernah berminat langsung nak belajar benda alah berkaitan ngan jahitan nie.....semua projek sek aku dulu my lovely mom jelah yang dok buat dia yang patut diberi markah A yg selalu aku banggakan dulu....
sampai satu ketika bapak aku suh pi belajar kat poli amik fesyen dari mekanikal kat teknik lu kena berralih arah dunia fesyen tapi apa leh wat anak bapak....aku turutkan masa mula nak belajar menjahit Ya Allah jelah yg tahu hari pertama jer dah 10 batang jarum mesin patah...memang tahap IQ aku terhadap jahitan nie low giler...
belajar punya belajar akhirnya aku berjaya habiskan belajar ngan cemerlang nyer best student lah huyooo mcm tak percaya haha...dari detik tue bermula lah kerjaya aku...aku smnbung kejer kat tempat aku wat praktikal bos aku sayang lah kat aku nie huhuhu..
bos aku teramat lah garang tapi taktau lah cmner daya kesabaran aku terlalu tinggi berkerja sehinggalah dia menghembuskan nafas terakhir kerana sakit...Al-Fatihah wat dirinya....Dia memang tegas dari situ aku banyak belajar...
dari ilmu tak seberapa aku mencuba beberapa tempat kerja sehingga aku gak dah pernah bukak butik sendiri atas nama singgahsana klasik nie...tapi mungkin kerana kemahiran mengendali kan perniagaan aku masih blom ckup pro aku terpaksa mengundur kan diri...pada awal tahun 2009 sedih maa...
pastu aku tak terberhenti sampai situ saja...aku tetap ngan kerjaya aku nie aku bekerja siang ...pas balik kejer aku terus mulakan aktiviti aku menjahit manik yg teramat lah aku minat...bukan saja dapat tambah pendapatan aku...tapi dek kerana minat mendalam tue skang aku amik keputuasan nak berkongsi idea,tip because shareing is caring...haha pasni ada2 masa aku sentisa akan merajinkan diri update benda2 terbaru....berkaitan manik2 nie lah...
This entry was posted on 12:04 AM and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

On April 13, 2010 at 3:59 AM , SyamZone™ said...

Happy Blogging !!!

 
Related Posts with Thumbnails

Labels

Spottt